donderdag 30 juli 2015

Soft balance relax cover

Deze week naaide ik eens iets helemaal anders
Het stond al sinds de geboorte van onze kleinste prins op de planning
& de stof lag ook al tijden klaar
dus maakte ik eindelijk werk van een nieuwe cover voor 
onze Soft Balance relax van Baby Björn

No clothing to show on the blog this time
I sewed up a new cover 
for our Baby Björn Soft Balance baby bouncer

Baby Björn soft balance cover


Veel tekst hoeft daar niet bij natuurlijk
Ik laat de foto's verder voor zich spreken

I'll let the pictures do the talking
:)

Baby Björn soft balance cover

Baby Björn soft balance cover


Patroon: Overgenomen van de originele hoes 
(ik ben aan het checken met Baby Björn of ik het op de blog mag delen)
Stof: Canvas van bij Ikea
Knopen: Veritas

Pattern: Based on the original cover 
(still checking with Baby Björn if I can share it on my blog...)
Fabric: Ikea 
Buttons: Veritas 

16 opmerkingen:

  1. Mooi gemaakt. Wat een schattig prinsje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hier is er over 2,5 maand ook een 2e kindje, en de cover van mijne babybjorn wil ik ook vervangen, maar weet niet goed hoe eraan te beginnen... Alle hulp is dus zeker welkom, zou ook een zwart-witte worden, dus de jouwe vind ik heel geslaagd, hij ligt daar goed in zijn relax ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. de 24u die ze zeggen nodig te hebben om op berichten te antwoorden bij BB duurt blijkbaar toch wat langer :)

      Verwijderen
    2. Hopelijk krijg je snel reactie, want ik ben echt wel benieuwd hoe jij deze gemaakt hebt 😉 ligt deze hoes over de bestaande hoes, of vervangt deze de oude volledig?

      Verwijderen
    3. T is echt een tweede volwaardige overtrek (voor wanneer de andere in de was is)

      Verwijderen
  3. Kijk, ik heb het ook op het lijstje staan om te doen... nu ik het zo zie denk ik; vanavond maar eens aan de slag gaan....
    Super leuk resultaat

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ben zeker dat deze veel mooier is dan het origineel!
    En dat Jefke, geweldig manneke!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Plezant! Ik heb het patroon hier ook nog liggen, maar ben er nog niet aan toegekomen... En binnenkort is hij er te groot voor geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi gedaan! Heb ooit ook de vraag gekregen om een nieuwe hoes te naaien maar durfde er mij toen niet aan wagen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Knap gemaakt,ik heb van dat stofje ook al toffe dingen gemaakt zoals een tas om te gaan werken,eentje om mee weg te gaan en een hoes voor over de overlock.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel tof gedaan! veel creatief plezier nog.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje, ze worden allemaal graag gelezen!