woensdag 13 mei 2015

Het zot moest er nog eens uit



Het was eindelijk weer zover
En oh, wat duurde het wachten weer lang
De ge(s)tikte wijven gingen voor een tweede keer op weekend!
:)


Het was super!
De locatie, de sfeer, het naaien, de goodies, maar vooral
de andere gestikte wijven!

An van Jace-did-it
Ilse van Ettepet
Jo van JoChapeau
Katrien van Katrientje vanalles
Laura van Querida
Lieve van Pieke Wieke
Lindsy van Stannel
Sofie van Spurrewubsie
Sarah van Khadetjes
Annick 

Ladies, jullie zijn top!
:)
 

 

We waren amper uitgepakt
zelfs ons bed was nog niet gemaakt
of we waren al bezig


da's wel het voordeel van als eerste aan te komen
:)


De sfeer zat er van in het begin dik in
 An en Ilse
zorgden voor een lekkere cocktail
schol!


Er werd geknipt, genaaid (en getornd) dat het een lieve lust was
enkel onderbroken door de hoogst noodzakelijke dingen
zoals daar zijn: 
eten (zowat de hele tijd)
slapen (als het echt echt echt moest)
en zotte foto's maken
:)


Al ben ik daar ook gaan joggen zaterdagochtend
flink he, die laatste week van start to run
mocht ik toch niet beginnen brossen he 

Ge moet u daar wel nog niet veel bij voorstellen anders...
maar 't was wel leuk zo in't bos
Ik zag een eekhoorntje, zo schattig
en een nonneke op ne vélo
Dat ziet ge hier niet zene


Zo veel mooie dingen die er gemaakt werden!
Dat zie je binnenkort overal wel op de blogs verschijnen

En waren we iets vergeten
of konden we onze verslaving niet binnen de perken houden
dan was daar Lieve met zowat haar hele winkel



aan de andere kant van de ruimte stond ook nog een boel
:)

Zei ik trouwens al 'goodies'?

Allemaal zo blij als kinderen op de foor
 Er zat dan ook heel wat in die zakken
Daisy en Sofie hadden dat stiekem geregeld
De schatten!



Zij kregen dan ook een welverdiend bloemetje
om de organisatie op zich te nemen
zie ik daar een traantje blinken?
:)


Bedankt aan alle sponsors!


Op de blogs van Daisy en Sofie kan je binnenkort kans maken
 om zo'n geweldige goodiebag te winnen
zomaar, helemaal voor jou alleen
:)


Groetjes!

15 opmerkingen:

  1. Een super geslaagd weekend zo te lezen, lekker hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. man man het blijft mooi om de verslagen te lezen en de foto's te zien.
    *tranen in de ogen* ;-)

    was het al maar 2016? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er zo leuk uit! Top! En dat winkeltje, dat zou bij mij echt niet goedkomen. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik blijf het herhalen: Ik wil NU terug :-)
    Het was top!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat moet heerlijk zijn, zo'n zalig naaiweekendje!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoe zou ik me voor de volgende editie kunnen aanmelden. Lijkt me supertof.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een weekend! Om jaloers op te zijn.
    Toffe locatie.
    Benieuwd naar jullie creaties.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Amai ja, dat zag er gezellig uit!
    Zal mijn medenaaisters van ons naaiclubje ook eens warm maken

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gij zalig scheef geval! -Merci voor de kleine man cadeautjes trouwens :)-

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Tof verslagje van een top weekend!Ben benieuwd wat je genaaid hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Regina, dikke dikke merci voor jouw superaangename gezelschap zo dicht bij mij afgelopen weekend ! Dikke merci ook voor de huisgemaakte Jef-versnaperingen !

    BeantwoordenVerwijderen
  12. gelukzakskes ...het ziet er een toffe bende uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. het zag er leuk uit,
    ben benieuwd naar de creaties die daar gemaakt werden!
    zus 3

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het zot kwam er uit, da's zeker! Tot de volgende, ik verlang nu al :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje, ze worden allemaal graag gelezen!