zondag 20 juli 2014

Comfy spul

Comfy spul

daar heb ik behoefte aan tegenwoordig
zachte materialen én los op de gewenste plaats
Ohja, freedom around the belly area
:)


Ik herinnerde me een lapje dunne, gele tricot
waar ik nooit iets mee deed
en zag er opeens een shirt in


Ik tekende iets heel simplistisch
 en op een half uurtje stond dit shirt in elkaar
armsgaten en hals werden gewoon naar binnen omgeslagen
en de zoom werd voorzien van een brede rekband

't is wat doorzichtige stof
en een beetje te ver open aan de armsgaten
dus het zal niet op het werk gedragen kunnen worden
(toch niet zonder cardigan)
maar het zit superlekker
en is dus perfect voor thuis
of gewoon ergens casual



En nee, ik heb geen zin om m'n buikje nog in te trekken
daar heb ik ook nog weinig over te willen trouwens
:)

5 opmerkingen:

  1. Leuk shirtje! Zal je de komende weken veel dragen, de kleur staat je trouwens.
    En toeme, ik moet wel mijn buikje intrekken, want ik heb daar geen goed excuus voor ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De kleur staat je heel mooi en het hoeft niet altijd ingewikkeld te zijn om mooi te zijn hé, less is more! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En bij nummer die is dat buikje ook veeeeel sneller zichtbaar dan bij nummer één.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi, vaak zijn de simpelste dingen nog het mooist. De kleur staat je trouwens super!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Vooral dat buikje niet intrekken, is om trots op te zijn! :-) Leuk shirtje

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje, ze worden allemaal graag gelezen!