zaterdag 15 februari 2014

Platgetreden paden

Platgetreden paden
wandelen ten eerste gemakkelijk
en kunnen ook leiden tot
mooie uitzichten
Ahja, waarom zou er anders al
zoveel volk over gewandeld hebben begot

Burda 7828

 Zo ging het ook met het alom bekende
Burda 7828 patroon
Onbekend
-in dit geval ongebruikt-
was onbemind
maar minstens half blogland had deze
al in de kast hangen
dus dan moet het wel een goeike zijn he

Burda 7828

 Ik ben er eindelijk voor gezwicht
Waarom deed ik dat toch niet eerder denk ik nu
...
't zal wel iets met die koppige aard te maken hebben peins'k
:)

Burda 7828

Vanochtend ging ik gezellig met Lieve
stofjes shoppen in Kappelen
en vanmiddag werd de eerste test-versie gemaakt
én goedbevonden
:)

Burda 7828


Patroon: Burda 7828, dit patroon vind je in vele (web)winkels, 
ik kocht het (en de naadband) bij Veritas toen ik daar weer de schabben leegkocht 
(zie bewijsstuk tig: het kettingske)
Stof: geen idee, maar van de Hoogboomsesteenweg in Kapellen

13 opmerkingen:

  1. Leuk! Ha! Ik was deze namiddag met mijn jongens in Kapellen! Ik heb ook leuke stofkes gescoord;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi! Bij mij ook nog steeds een gekocht, maar ongebruikt patroon. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi! Je brengt met op een idee! Ik ga vlug eens rondneuzen voor het patroon, zo'n kleedjes vind ik super om te dragen.
    En Lielebeesje, aan de slag ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Amai, dat gaat snel. Gisteren gekocht vandaag al aan. Gij zijt een rappe :) Zoals ik al dacht dat stofje staat je goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zalig patroontje hé! Heb al een 6-tal wikkeljurkjes gemaakt: korte mouwen, kapmouwen, lange mouwen... :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zeer leuk kleedje.

    Creatieve groetjes van het Veritas-team

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldig patroontje hè. Heb er ook al 2 gemaakt.
    Staat je beeldig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. In mijn kast hangt het nog niet :-) maar wel op verlanglijstje, schoon!!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje, ze worden allemaal graag gelezen!