zaterdag 9 november 2013

you're gonna hear me roar

Dat ze een voorouder van de T-Rex hebben ontdekt
had ik deze week nog in de krant gelezen

Dat dat beest dan ook in mijn achtertuin zat
had ik niet verwacht
:)

dino trui, dinosaur sweater

Gelukkig is het een vrij
tam exemplaar
na wat koekjes was het zo mak als een lammetje
:)

dino trui, dinosaur sweater

Elke reden was goed geweest
om een dino trui voor Matt te maken
maar sinds het morgen
kom-verkleed-als-je-lievelingsdier- naar-de-chiro-dag is
doet deze mama
een efforeke
om dat snel te maken

dino trui, dinosaur sweater

Met dank aan Eva voor de handige tuto
Dino-stof van bij Miss Daisy
(gelukkig, want de groene stof die ik thuis had bleek net te klein te zijn!)
Stekels in grijze twill, 
zelfs zonder versteviging staan deze mooi recht
en het laatste stukje fleece van de resem babydekentjes
:)


8 opmerkingen:

Bedankt voor je berichtje, ze worden allemaal graag gelezen!