zondag 25 augustus 2013

Een pyjama'ke

Een pyjama'ke
voor de dochter

pyjama naaien

Vorig jaar toen ik deze stof kocht
was ik er nogal zot van
maar toen was ik nog wat bang van tricot
...
nu zo niet meer
niet meer bang van tricot 
(ook al moet ik nog wat de truuken van de foor leren)
maar ook niet meer zo zot van die stof
pyjama naaien
Dus dan werd het een pyjama
Een SVDHZ trui met kraag
en een broek getekend naar een van haar nieuwe broeken
als pyjama vind ik het dik ok
nog wat op de groei
maar 't is toch nog niet koud he
:)

Natuurlijk had ik voor de zoon een gelijkaardig stofje gekocht
maar dan met sterren
zelfde verhaal, dat wordt binnenkort ook een pyjama 
:)

7 opmerkingen:

  1. Toffe pyjama! Tja, het wordt stilaan tijd om aan de herfst/winterkleertjes te denken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heb die stof ook liggen maar nog niet beu!! Wel bang om met tricot te werken!! Tof idee om het patroon van die trui voor een pyjama te gebruiken!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. 't Is mooi geworden! Hier werd de stof in de geel-oranje combinatie een rokje voor de dochter.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje, ze worden allemaal graag gelezen!