maandag 29 juli 2013

tuinkussenberg

Ik wilde eigenlijk gewoon een paar foto's nemen van enkele kussens
liggend op de tuinstoel
maar ons Minimonstertje had zich
lekker op de hele berg genesteld 
tijdens die 30 seconden 
die ik nodig had om de camera te gaan halen

tuinkussens

dat kan ik haar niet kwalijk nemen
het ziet er ook wel comfortabel uit
dat ga ik straks zelf ook testen met een boek
:)
tuinkussens
getest en goedgekeurd door kind & kat 



de kleine kussens hebben een overslag, de grote sluiten met kamsnaps
als stof gebruikte ik een dekbedovertrek

 en dat kleedje...
tja, ook al is het veel te wijd

toch wil ze het vaak aantrekken
:)

6 opmerkingen:

  1. ziet er heel cosy uit... en toch veel leuker met model erbij :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke stofjes en lekker gezellig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zal je kunnen genieten van je mooie kussens en je boek ! Ze zijn alvast gekeurd en goed bevonden door je 2 juryleden ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi! Kom eens kijken naar mijn give-away, lijkt me echt iets voor je dochter!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een mens kan niet genoeg kussens hebben, vind ik, schoon exemplaren!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje, ze worden allemaal graag gelezen!