zondag 7 juli 2013

Stoffenjacht

Gisteren mijn hartje nog eens kunnen ophalen in een stoffenwinkel
:) 

Ik kreeg een lift van Lieve en Ilse
(nog eens super bedankt, anders was ik er niet geraakt!) 
Het werd een gezellige boel
ook al bracht ik weinig geluk voor de auto haha

We trokken naar de verkoop van Max Bloch
Lekker rustig en veeeeeel stoffen
Als je eens een specialleke nodig hebt
dan is de kans groot dat je het daar vindt

En wat vond ik daar vraagt u zich af
Awel
:)


 allemaal in hetzelfde thema;
met een gouden ditje of datje
:)

ladies, het was plezant
volgende keer Kapellen 
:)

7 opmerkingen:

  1. Graag gedaan hoor, het was heel gezellig. Volgende keer leren we je Kapellen kennen. Maar ge zijt gewaarschuwd, daar zult ge u veel minder kunnen inhouden zenne!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schoontjes! Ik kon er bij de vorige stockverkoop ook niet aan weerstaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Toffe stofjes, benieuwd wat daar mee gemaakt wordt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie stofjes! Die middelste heb ik trouwens in Kapellen gekocht!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben er ook al geweest en je hebt er boenk de schoonste stofjes van meegebracht!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje, ze worden allemaal graag gelezen!