zaterdag 29 juni 2013

Ruffled sundress

Deze week zag ik dat Jess weer een geweldig schattig jurkje had gemaakt
voor haar nog 1000x schattigere dochter

En nog beter
het patroon stond erbij
printen, vergroten en naaien maar!

en dan terug verkleinen, want ik heb de kleinste 2.5 jarige ooit haha
:)

ruffled sundress
Ok, het is geen baby met een ieniemienie sundress
maar zelfs op een peuter
is het pretty darn cute al zeg ik het zelf
:) 
ruffled sundress

Moest ze jonger zijn
dan had ik er nog een bloomer bijgemaakt voor over haar pamper
maar sinds vorig weekend
zijn we pampervrij!!

ruffled sundress

tientalle foto's
en enkel deugnieterij
had ik iets anders verwacht dan?
:) 

Patroon: ruffled sundress van Craftiness is not optional
Stof van bij Miss Daisy in Mortsel
ruffles zijn gemaakt van een te kleine kussensloop

10 opmerkingen:

  1. Pampervrij?......super!
    Ik hoop mijn jongste deze vakantie pampervrij te krijgen ( maar ik vrees ervoor!)
    Superschattig jurkje!
    :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. mits het occassionele ongelukje zijn we overdag pampervrij
      moest ze niet zo koppig zijn, dan was ze al even droog geweest (heeft ze van uw ondergetekende :) ) nu is ze 2.5 dus net op tijd voor school in september :)

      Verwijderen
  2. Zo mooi en schattig! Hoera voor de flinke, grote meid!
    Dat stofje ligt hier ook, maar voor een rok voor mij! Dat witte boordje wil ik precies ook wel toevoegen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bravo voor die kleine meid, en een überschattig kleedje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ongelofelijk schattig , knap gedaan

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig kleedje! Het staat 'r zooo schattig...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Pretty darn cute indeed! Staat haar geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje, ze worden allemaal graag gelezen!