woensdag 19 juni 2013

Isn't she lovely... isn't she wonderful...

Ik ben verliefd!
 Op mijn Superman
en ook op mijn twee monstertjes
maarrrrrrr
...
vandaag toen ik thuiskwam
stond ZIJ op me te wachten
:)


Spannend he?
hihi 

...
*tromgeroffel*
...

Tadaaaaa!


De Pfaff Ambition 1.0

En er zat nog wat extra leuks bij
want er was/is een actie
bij Van Rooy in Mechelen
allen daarheen! 
:)


Na lang sparen is het er toch van gekomen: 
een nieuwe naaimachine!
ik ben door het dolle heen!

al voel ik me wel een klein beetje egoïstisch door de grootte van het bedrag
maar dat is wel vrouwelijk zeker als we iets duur voor onszelf kopen?

vandaag heb ik braaf de handleiding van voor naar achter gelezen 
en vanalles getest: steken, knopjes, voetjes,...

sweeeeeeeeeet!
:)

Morgen vliegen we er terug in
Er staat al vanalles op de planning,
stukken liggen klaar om genaaid te worden,
er zitten dingen in mijn hoofd,
maar met deze schoonheid in het verschiet
vertikte ik het om dat nog met Beast te doen
...
(sorry Beast)
:)

14 opmerkingen:

  1. Wat een leuke geschenken heb je bij je naaimachine gekregen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Af en toe mogen we onszelf eens verwennen met een 'iets' duurdere aankoop ;-) Dat mag, omdat wij vrouwen zijn! Geniet ervan! Ik geniet ook nog elke dag van mijn mooie nieuwe naaimachine :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een pfaff, een goed beestje! Daar ga je veel plezier aan beleven!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schoontje ;). Geniet er maar van en hou Beast voor 't moment dat je dochter ben keer wil proberen?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Daar zal wat vanonder komen! Ben al benieuwd!
    Groetjes Nancy (stikplezier.blogspot.be)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ho,ho, daar gaan mooie dingen van onder komen veel naaiplezier

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Daar zal je content van zijn, ik heb een soortgelijke!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. TAADAAAA....wat wordt het eerste maaksel met dit machien??

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk nieuw speeltje ! Veel plezier ermee !

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een fijn beestje! Heel veel stikplezier!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje, ze worden allemaal graag gelezen!