vrijdag 5 april 2013

Afwisseling van de wacht

De man zijn week vakantie zit er bijna op en de mijne kan beginnen!
Wat staat er allemaal op de planning:

Moetjes:

Naar de kapper - heel leuk, want al een jaar geleden ofzo, dus dat mag (moet) wel eens
Naar de tandarts - niet zo tof, maar de nu wisselende tandjes van Maximonster mogen eens nagekeken worden
De muren van de woonkamer plamuren, schuren en schilderen – hard labeur, maar dat gaat serieus veel voldoening geven
Hier en daar wat poetsen, was doen, strijken, was vouwen,... the joys of a house wife :)

Koken kan ik gelukkig aan mijn superman overlaten
Behalve de Chili, da’s mijn ding!

Magjes:

Relaxen, genieten van de kids, samen knutselen, buiten ravotten, boekjes lezen, puzzelen,...
En uiteraard.... 

Naaien!

Morgen staat er een tripje naar de stoffenwinkel gepland
Bobby Sewing opent morgen haar deuren en dat gaan ze daar geweten hebben!

Straks ga ik al eens nameten hoeveel stof ik nodig ga hebben om een popje te maken
Dan kan ik Tante Hilde haar boek eens in de praktijk (proberen) brengen

En er liggen nog wat half afgewerkte projectjes die, met het betere weer op komst (hout vasthouden!), wel eens afgewerkt mogen worden

Ik kijk er al naar uit!


1 opmerking:

  1. Ik wens je een hele fijne week geniet ervan alles mag niets(of toch bijna niets)moet.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje, ze worden allemaal graag gelezen!